woensdag 3 januari 2018

Hallo 2018

HALLO...twee keer knipperen en er is weer een jaar voorbij. Gewoon POEF! Mijn baby is veranderd in een dreumes. Een jaar geleden gaf ik nog borstvoeding en nu verdwijnen er hele borden lasagne in dat vreetzakje. Van rustig op een kleed liggen naar nooit meer zonder supervisie op het toilet zitten. Het schattige gebrabbel is veranderd in de hele dag MAM MAM MAM MAM MAM MAM MAM MAM MAM. [cliché alert] Hoe ouder Teun wordt hoe leuker ik het hele mama zijn ga vinden. Als hij de dieren in zijn boek nadoet en dan ook probeert het woord vlinder te zeggen barst ik uit elkaar van trots. Als hij weer een hele dag als een duracell konijntje heeft rondgehold, overal op heeft geklommen en dan 's avonds in mijn armen in slaap valt kan ik uren blijven zitten. Je doet het niet. Wanneer kan je anders onderuit gezakt op de bank liggen...nadat de afwas is gedaan, speelgoed opgeruimd, was opgehangen en een stofzuiger door het huis is gehaald?!

Ik ben erg benieuwd wat dit jaar ons allemaal gaat brengen. Natuurlijk niet alleen de dingen omtrent Teun. Op mijn werk mag ik weer mijn best doen een eerstejaars leerling op te leiden. Nu is zij mijn 5e 'slachtoffer', dus het komt vast wel goed. Maar het blijft toch altijd weer spannend. Voor het eerst een leerling die zo jong is dat toen ze geboren werd ik al op de middelbare school zat. * gaat op zoek naar looprek *. En tja...wat ga ik doen als ik niet aan het werk ben. Meer foto's maken...tijd doorbrengen met mijn mooie mannen...en zoals je merkt een poging tot bloggen.    


2 opmerkingen: